کد خبر 145372
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه ملی نباید تبلیغ شرکت‌هایی که سفر به شهرهای فاسد اروپایی و آسیایی را به عنوان جایزه انتخاب کرده‌اند را پخش کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تصمیم برخی شرکت‌های تبلیغاتی برای انتخاب شهرهای اروپایی و آْسیایی غیرسالم به عنوان جایزه برای مشتریان خود، گفت: رسانه ملی نباید تبلیغ شرکت‌هایی که سفر به شهرهای فاسد اروپایی و آسیایی را به عنوان جایزه انتخاب کرده‌اند، را پخش کند.

وی افزود: اکثر شرکت‌های تبلیغی ایران برای انتخاب جایزه، سفر به شهرهای مذهبی و فرهنگی از جمله کربلا، مشهد، دمشق را انتخاب می‌کنند اما متاسفانه اندک شرکتی‌ها هستند که شهرهای ضدفرهنگی را به عنوان جایزه انتخاب می‌‌کنند و تبلیغات آنها در سیما پخش می‌شود که این اقدام نمی‌تواند مطابق با فرهنگ غنی ملت ایران باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:در صورت استمرار تبلیغ سفر به شهرهای نامناسب، موضوع را در کمیسیون فرهنگی بررسی خواهیم کرد. اگر چنین وضعی استمرار داشته باشد رئیس رسانه ملی باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشد.

طاهری با تاکید بر اینکه سفر به شهرهایی که به فساد شهرت یافته‌اند تبعات منفی در جامعه دارد، تاکید کرد: برخی شهرهای غربی و حتی آسیایی سلامت لازم را برای سفر ندارند. سفر به این شهرها اثرات بسیار بدی در سلامت جامعه دارد لذا مسئولان سیما باید در این باره فرهنگ سازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس